afgetakelde chrysanten

Oumaima Belkhdar

designer babies zetten hun tanden in ongekookte ravioli uit de koelkast van third culture kids die voor streekconducteurs schuilen onder de stoelen van de stiltecoupé waar horizontale lijnen zijn verkreukeld, opgerold tot aan mijn middel, door de wietstank die uit jouw poriën sijpelt, ik wil jouw ruwe huid als een kinderdeken over mij heen slaan, zodat we The Ultimatum van onze netvliezen kunnen poetsen met het flesje spiritus dat ik tussen de anticonceptie vond

de belastingdienst omlijnt mijn cellen die in jouw plooien broeden, zoals hoe mijn vader boterhammetjes doordrenkt met honing in een ziekenhuiskeuken om half drie deel ik een bankje met iemand die beweert dat je insecten mee naar huis neemt wanneer je te lang stil zit, tegen mijn moeder heb ik nooit gezegd dat ze tekortschoot in een taal die de buschauffeur niet vreemd is – hij schreeuwt tegen stadsbloemen over zijn ex-man in halve zinnen die hij aan mijn schedel heeft genageld, nu stromen afgetakelde chrysanten door mijn bloedbanen, volgens statistieken moest ik gisteren naast zijn handen ruimte maken voor de mogelijkheid

om plankgas, door rood, dwars door met een bonk op een idee
te belanden